- Od 20 czerwca br. rozpoczęliśmy badanie satysfakcji pacjentów w naszym szpitalu oraz przychodni specjalistycznej.
Zadowolenie pacjenta sprawdzamy za pomocą anonimowego kwestionariusza ankiety wypełnianego przez pacjentów szpitala oraz przychodni specjalistycznej zaraz po wizycie w naszej placówce - wyjaśnia Piotr Łukaszczyk, Specjalista ds. Marketingu w Arion Szpitale.
Celem badania jest poznanie opinii na temat świadczonych usług medycznych przez ARION Szpitale sp. z o.o. Zespół Opieki Zdrowotnej w Biłgoraju.
- Uwagi i opinie staną się dla nas podstawą do tworzenia takiej organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych, która zapewni sprawną, skuteczną i miłą obsługę naszym pacjentom oraz zwiększy komfort pobytu pacjentów w oddziałach naszego szpitala - dodaje pan Łukaszczyk.
Wszystkie sugestie będą cennymi wskazówkami i zostaną uwzględnione przy wprowadzaniu zmian poprawiających jakość i dostępność usług medycznych oraz rozszerzaniu zakresu udzielanych świadczeń ambulatoryjnych.