Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ Artykuł partnera
2019.06.26 09:19

Twoja firma ma ładną, ale rzadko odwiedzaną stronę www? Musisz ją pozycjonować, wtedy klienci sami do Ciebie przyjdą

Dla każdego biznesu obecność w internecie stanowi obowiązkowy punkt działań marketingowych. Miliony użytkowników sieci oznaczają tyle samo potencjalnych klientów. Zasadnicze pytanie brzmi: jak do nich dotrzeć ze swoim przekazem, przekonać do oferty? W pierwszej kolejności należy postarać się, żeby internauci w ogóle znaleźli Twoją firmę. Na tym etapie nieocenionym wsparciem będzie profesjonalne pozycjonowanie stron www w najpopularniejszej - zarówno w Polsce, jak i na całym świecie - wyszukiwarce.
Twoja firma ma ładną, ale rzadko odwiedzaną stronę www? Musisz ją pozycjonować, wtedy klienci sami do Ciebie przyjdą
Twoja firma ma ładną, ale rzadko odwiedzaną stronę www? Musisz ją pozycjonować, wtedy klienci sami do Ciebie przyjdą

Kiedy typowy użytkownik czegoś szuka, zwykle używa Google'a. Dlatego warto być wysoko w wynikach

Internauci zwykle nie są specjalnie dociekliwi - zazwyczaj ograniczają się do pierwszej strony rezultatów, pokazywanych przez wyszukiwarkę. Blisko 92% ruchu z Google pochodzi właśnie stamtąd , udział drugiej to niespełna 5%. Na każdej ze stron, wyszukiwarka wyświetla zazwyczaj 10 pozycji, z czego maksymalnie 5 stanowią linki sponsorowane, tj. reklamy. Resztę stanowią "wyniki organiczne" i to na nie warto zwrócić uwagę w pierwszej kolejności. Zgodnie ze słowami ekspertów z agencji marketingu internetowego IN: ta firma, która na zapytanie o określony produkt wyświetla się na pierwszej pozycji w tzw. organiku, zyskuje blisko 2 razy więcej wejść na swoją stronę, niż witryna z drugiego miejsca . Nie trzeba chyba tłumaczyć, jak bardzo przekłada się to na sprzedaż?

Warto jeszcze przytoczyć kilka interesujących liczb z badań, dotyczących współczynnika klikalności. Pierwsza pozycja w Google zapewnia średnio 32,5% udziału w całym ruchu na daną frazę kluczową . Druga przekłada się na wejścia 17,6% wszystkich użytkowników, trzecia zaś daje 11,4% kliknięć. Kolejne miejsca cieszą się CTR-em na poziomie 8,1%, 6,1% oraz 4,4%. Jak widać, skuteczne pozycjonowanie daje ogromną szansę na to, że ludzie z grupy docelowej Twojej firmy sami znajdą ją w sieci i z własnej, nieprzymuszonej woli, zapoznają się z ofertą. Jednak przekonanie ich do danego produktu lub usługi stanowi już zupełnie odrębne zagadnienie.

Droga na skróty wcale nie musi być prosta. Obsługa Google Ads wymaga specjalistycznych umiejętności

Alternatywne rozwiązania? Owszem są, choć również w takich przypadkach pomoc specjalistów z agencji IN wydaje się nieodzowna. Przykładem innej niż pozycjonowanie drogi dotarcia do jak największej liczby potencjalnych klientów , będą wspomniane wcześniej linki sponsorowane w wyszukiwarce. To jedna z podstawowych opcji, jakie oferuje system Google Ads. Funkcjonuje on na zasadach licytacji: na pierwszą pozycję w rankingu (rzecz jasna ze stosownym oznaczeniem "Reklama") trafi ten, kto da więcej. Na dodatek Google rozlicza się w wariancie PPC (Pay Per Click), czyli określoną sumę trzeba zapłacić dopiero wtedy, kiedy link przyniesie efekt w postaci kliknięcia. Trzeba jednak zaznaczyć, że bez ciągłej analizy ruchu na stronie łatwo zmarnować budżet na wejścia użytkowników, którzy niekoniecznie będą w pełni zainteresowani daną ofertą. Na szczęście w panelu są dostępne narzędzia, dzięki którym kampania może precyzyjnie trafić do potencjalnych klientów - trzeba "tylko" wiedzieć, jak się nimi prawidłowo posługiwać.

Red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
Red. dodany
 
Odsłon: 1874
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (0)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
Gazetka Lidl - Zobacz aktualne promocje i nowe gazetki na stronie Moja Gazetka
REKLAMA
w poniedziałek, godzina 13:41 Biłgoraj
Największy Orszak Trzech Króli w powiecie [NOWE ZDJĘCIA]
W poniedziałek, 6 stycznia, czyli święto Objawienia Pańskiego, w Biłgoraju zorganizowana została kolejna edycja Orszaku Trzech Króli. Uczestnicy przeszli od sanktuarium św. Marii Magdaleny do Biłgorajskiego Centrum Kultury.
dzisiaj, 12:46 Biłgoraj
Zderzenie osobówek w Biłgoraju [AKTUALIZACJA]
dzisiaj, 07:04 Biłgoraj
Pogrzeb ks. Marka Tworka. Będą utrudnienia
w poniedziałek, godzina 14:24 Chmielek
Zmarł ks. Marek Tworek - proboszcz parafii Chmielek
W poniedziałkowe przedpołudnie, 6 stycznia, w gminie Łukowa doszło do tragicznego wypadku, w którym zginął ks. Marek Tworek, proboszcz parafii w Chmielku.
w czwartek, godzina 14:08 Biłgoraj
Medal dla PKS w Biłgoraju
dzisiaj, 08:46 Tarnogród
Wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim
31 grudnia 2024 Goraj
Mieszkańcy pożegnali stary rok
31 grudnia na Rynku 600-lecia mieszkańcy Goraja i okolic tradycyjnie pożegnali stary rok i powitali nowy podczas widowiska sylwestrowego zwanego "Diabełkami". Wydarzenie, organizowane przez Ochotniczą Straż Pożarną w Goraju, po raz kolejny zgromadziło tłumy.
w piątek, godzina 16:05 Tereszpol-Zaorenda
Zbiórka odzieży wstrzymana
w poniedziałek, godzina 12:50 Gmina Łukowa
Tragedia na drodze. Nie żyje mężczyzna
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball