Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ Artykuł sponsorowany
2017.08.13 00:28

Gdzie zorganizować event promocyjny dla firmy?

Wprowadzasz na rynek nowy produkt? W ramach Twojej działalności powstała nowa marka? Rozszerzyłeś działalność o kolejną filię? To tylko kilka powodów ku temu, by zorganizować ciekawy event promocyjny. Równie ważny jest wybór odpowiedniej lokalizacji. Czyli jakiej? Oto kilka kwestii, które warto mieć na względzie.
Gdzie zorganizować event promocyjny dla firmy?
Gdzie zorganizować event promocyjny dla firmy?

Eventy promocyjne niejedno mają imię. Inaczej wygląda organizacja eventów w Warszawie czy okolicach, gdy odbiorcami są poważni kontrahenci biznesowi, a inaczej, kiedy promocja jest nakierowana na odbiorcę końcowego, czyli klienta. Jednak w każdym przypadku miejsce musi być wystarczająco atrakcyjne, by z jednej strony pozytywnie wpłynęło na Twój wizerunek, a z drugiej - przyciągnęło taką liczbę gości, jakiej oczekujesz. Jaką lokalizację więc wybrać?

Tam, gdzie łatwo dotrzeć

Eventy promocyjne nakierowane są zazwyczaj na dużą grupę odbiorców. Chyba że mówimy o ekskluzywnym szkoleniu produktowym dla przedstawicieli kontrahentów, którzy później mają się skoncentrować na promocji Twoich produktów. Niemniej jednak, zazwyczaj jest tak, że im więcej osób ma szans zapoznać się z komunikatem promocyjnym, tym lepiej. A by tak właśnie się stało - lokalizacja, w której event będzie się odbywać musi znajdować się w miejscu, do którego łatwo dotrzeć. Leśna polana w odludnym miejscu, a owszem, jest ciekawą przestrzenią, by zorganizować duży festyn, ale… kto na nią dotrze poza organizatorami? Zdecydowanie lepszym pomysłem jest organizowanie imprez w centrum Warszawy i podobnych miejscach - takich, do których dojechać można autem, dotrzeć komunikacją miejską, rowerem, a nawet pieszo.

Pamiętać warto, że nawet otwarte eventy nie muszą być realizowane pod przysłowiową chmurką. Aby niepogoda nie przeszkodziła, a uczestnicy mogli skorzystać z różnego rodzaju atrakcji, można wybrać duże centrum rozrywki, takie jak np. warszawska Hulakula, gdzie największa sala może pomieścić nawet 3000 osób jednocześnie.

Im więcej atrakcji, tym lepiej

Aby promocja była skuteczna, musi oddziaływać na odbiorców na wielu poziomach. Nawet jeśli masz najlepszy produkt, jeśli przedstawisz wyłącznie jego merytoryczne zalety i zrobisz to "na sucho" - odbiór będzie znikomy a ludzie nie zapamiętają nic. Pozytywny wizerunek marki buduje się na emocjach. Wykorzystaj tę wiedzę, organizując event promocyjny. Jak?

  • Zadbaj o interesującą oprawę estetyczną wydarzenia - właściwe oświetlenie, kolorowe banery, logotypy Twojej marki w wyraźnie widocznych miejscach stworzą nastrój, który zapadnie w pamięć. Do tego oczywiście umiejętnie dobrana muzyka, która wprowadzi odpowiedni rytm wydarzenia.
  • Zapewnij gościom eventu promocyjnego coś do jedzenia. Catering to inwestycja, która się zwróci. Dlaczego? Przede wszystkim, ponieważ uczestnicy nie uciekną z sali po kilku - kilkunastu minutach, ale zostaną na dłużej, a dobre wrażenie pozostanie z nimi na wiele tygodni, a nawet miesięcy.
  • Im ciekawsze atrakcje się pojawią, tym lepiej. Przy evencie organizowanym na szeroką skalę, pamiętaj o uczestnikach w każdym wieku - od najmłodszych, którym przyda się np. basen z piłeczkami czy klaun, który pomaluje twarze maluchów, aż po dorosłych uczestników, którzy docenią np. koncert, czy możliwość zagrania w bilard bądź kręgle.
  • Pomyśl o atrakcjach tematycznych, a więc takich, które będą powiązane z rzeczą, którą promujesz. Jeśli promocja dotyczy ogólnie Twojej firmy i marki, niech logotyp znajdzie się na wszystkich materiałach, także tych rozrywkowych, które trafią do gości, niech gadżety z Twoim brandem zostaną im rozdane. Gdy zaś promujesz konkretny produkt, wykorzystaj go kreatywnie - pozwól gościom go przetestować, urządź konkurs, w którym będzie główną nagrodą… możliwości jest wiele.
  • Przydatna może się okazać obecność profesjonalnego animatora - takie usługi zapewni Ci każda agencja, której specjalnością jest organizacja eventów. Warszawa pozwoli Ci szybko odnaleźć odpowiednią ofertę.

Zaproś gości skutecznie

Wybrałeś już odpowiednie miejsce na event promocyjny? Masz cały program, a organizację powierzyłeś specjalistom? Teraz czas ogłosić to światu. W jaki sposób? Wszystko zależy od skali, na jaką wydarzenie się odbywa.

  • Kluczowe osobistości, które mają pojawić się na imprezie zaproś oficjalnie, wysyłając pocztowe zaproszenie, z odpowiednim wyprzedzeniem - oni muszą to uwzględnić w swoich, napiętych zazwyczaj, kalendarzach.
  • Gdy zależy Ci na obecności jak największej ilości osób, wykorzystaj m.in. plakaty czy reklamę w mediach lokalnych, a także social media.
  • Przy imprezach o średnim zasięgu dobrze spisze się specjalistyczna prasa (jeśli np. event ma być dedykowany wędkarzom czy miłośnikom konkretnej rasy psów), a także lokalne media.

Pamiętaj, że o to również zatroszczyć się możesz zarówno sam, jak i korzystając z profesjonalnego wsparcia. A jako że event promocyjny, by się opłacił, powinien zyskać jak największy zasięg - warto upewnić się, że organizacja imprezy w Warszawie czy okolicach zostanie powierzona ekspertowi. To przyniesie najlepsze rezultaty.

Red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
Red. dodany
 
Odsłon: 3450
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (1)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Na forum istnieje możliwość oceny wypowiedzi, można oddawać głosy pozytywne jak i negatywne.
Ostatnio dodane komentarze
09b-37a
~ znajoma   polecam Karczma na Woli lub Nadrzecze.smaczne jedzenie ,urokliwe miejsce i miła obsługa gości .
13 sierpnia 2017
brak ocen
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
Gazetka Lidl - Zobacz aktualne promocje i nowe gazetki na stronie Moja Gazetka
REKLAMA
14 grudnia 2024 Biłgoraj
Biłgorajski Weekend Cudów - Szlachetna Paczka na finiszu
W dniach 13 i 14 grudnia w Biłgoraju odbywa się finał Szlachetnej Paczki - znanej inicjatywy społecznej, która łączy darczyńców z potrzebującymi rodzinami. Tegoroczny sztab lokalny działa w Biłgorajskim Centrum Kultury.
w czwartek, godzina 14:32 Dąbrowica
Spłonął kompleks budynków. Trwa szacowanie strat
w czwartek, godzina 12:24 Biłgoraj
Biłgorajskie przedsiębiorstwa w rankingu największych firm w kraju
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball