Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ Artykuł sponsorowany
2016.11.25 16:35

Marketing internetowy - jak zamierzają korzystać z niego polskie przedsiębiorstwa?

Marketing internetowy jest obecnie uznawany za jedną z najefektywniejszych form budowania wizerunku firmy oraz reklamowania jej produktów lub usług. W sieci zakupów dokonuje regularnie nawet kilkadziesiąt procent Polaków, a jeszcze większy odsetek - wyszukuje w Internecie informacji o interesujących go markach.
Marketing internetowy - jak zamierzają korzystać z niego polskie przedsiębiorstwa?
Marketing internetowy - jak zamierzają korzystać z niego polskie przedsiębiorstwa?

Dostępne formy marketingu internetowego

Najczęściej spotykanymi formami marketingu internetowego są blogi, profile i reklamy w mediach społecznościowych, newslettery, buzz marketing (marketing szeptany) i linki sponsorowane. Oprócz nich istnieje również wiele innych rodzajów promowania marki w sieci, co pozwala dostosowywać działania reklamowe do budżetu firmy oraz do sposobu komunikowania się z klientami. Agencja Internetum, której właścicielem jest William Holeksa, oferuje wszystkie najpopularniejsze formy marketingu w sieci, a także pomaga klientom w ustaleniu strategii reklamowej i dostosowaniu kanału reklamowego do potrzeb i preferencji grupy docelowej.

Agencja https://www.internetum.com/marketing/ początkowo działała jedynie na terenie Wielkiej Brytanii, jednak zapotrzebowanie na oferowane przez nią usługi jest na tyle duże, że założyła ogólnoświatową witrynę i rozpoczęła ekspansję na innych rynkach. Jej działalność nie ominęła Polski - świadomość polskich inwestorów na temat promowania marek i budowania ich wizerunku jest coraz większa, co sprawia, że rodzimy rynek jest dla agencji Internetum perspektywiczny.

Z sondażu przeprowadzonego przez IIBR w sierpniu 2014 roku wynika, że polscy przedsiębiorcy zamierzają w najbliższym czasie skorzystać z różnorodnych form marketingu internetowego. Największym zainteresowaniem cieszą się: pozycjonowanie w wyszukiwarkach (49%), prowadzenie fanpage i profili w mediach społecznościowych (37%), wysyłanie newsletterów (36%), reklama w social media (33%) i marketing szeptany (31%). Najmniej przedsiębiorstw zamierza korzystać z: sieci kontekstowych (6%), conversion optimisation (5%) i e-couponning (3%) - źródło: http://socialpress.pl/2014/10/e-commerce-preznie-rozwija-sie-w-polsce-raport-iab-polska/.

Szansa dla lokalnych przedsiębiorstw

Stosunkowo niskie koszty marketingu internetowego oraz jego wysoka efektywność i łatwa mierzalność skutków sprawiają, że chętnie korzystają z niego niewielkie, lokalne przedsiębiorstwa. Dzięki internetowej promocji zaufanie do nich wzrasta, a klienci chętniej korzystają z ich produktów bądź usług. Reklama w sieci pozwala konkurować im ze znanymi, renomowanymi markami.

Red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
Red. dodany
 
Odsłon: 2065
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (0)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
Gazetka Lidl - Zobacz aktualne promocje i nowe gazetki na stronie Moja Gazetka
REKLAMA
14 grudnia 2024 Biłgoraj
Biłgorajski Weekend Cudów - Szlachetna Paczka na finiszu
W dniach 13 i 14 grudnia w Biłgoraju odbywa się finał Szlachetnej Paczki - znanej inicjatywy społecznej, która łączy darczyńców z potrzebującymi rodzinami. Tegoroczny sztab lokalny działa w Biłgorajskim Centrum Kultury.
dzisiaj, 13:45 Region
Zmiany w kierownictwie Roztoczańskiego Parku Narodowego
w poniedziałek, godzina 16:56 Biłgoraj
Spotkanie opłatkowe w starostwie [NOWE ZDJĘCIA]
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball