Konkurs organizowany od 2003 r. przez Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Finansów, promuje wysokie standardy obsługi klienta przez
Urzędy Skarbowe oraz tworzenie relacji zaufania i profesjonalizmu między administracją
podatkową a przedsiębiorcami. W ramach konkursu Urzędy Skarbowe w całym kraju są oceniane przez przedsiębiorców na podstawie specjalnie przygotowanej ankiety. Badana jest m.in. jakość obsługi podatnika, łatwość komunikacji oraz kompetencje pracowników.
Urząd Skarbowy w Biłgoraju otrzymał tytuł Urzędu Przyjaznego Przedsiębiorcy już
po raz trzeci. - Tytuł Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy jest o tyle istotny i znaczący, iż przyznawany jest przez przedsiębiorców. To oni w ankietach wyrazili swoje opinie na temat funkcjonowania Urzędu. Relacje między administracją skarbową a przedsiębiorcą powinny być przyjazne na tyle, na ile pozwala na to ich naturalne umiejscowienie w rzeczywistości gospodarczej i prawnej - wyjaśnia Krystyna Gozdecka, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Biłgoraju. Obowiązkiem przedsiębiorców jest rzetelnewywiązywanie się z obowiązków podatkowych, obowiązkiem Urzędu Skarbowego zaś powinna być sprawna, kulturalna i kompetentna obsługa przedsiębiorcy.
- Wyróżnienie Urzędu Skarbowego przynosi wiele satysfakcji pracownikom tutejszego Urzędu, ale jest jednocześnie wyzwaniem na przyszłość, gdyż celem Urzędu jest stałe doskonalenie jakości świadczonych usług - dodaje pani Naczelnik.