Użyteczność
Dużą zaletą butelek z nadrukiem jest ich wysoka użyteczność. Takie akcesoria są przede wszystkim praktyczne, można więc przechowywać w nich wodę, soki, herbatę i inne napoje. Osoby obdarowane butelkami chętnie korzystają z gadżetów reklamowych podczas wykonywania codziennych czynności, co pozwala na długotrwałą ekspozycję logo i innych informacji promocyjnych zamieszczonych przez reklamodawcę. Dzięki temu zapamiętanie wszystkich istotne treści reklamowych jest znacznie łatwiejsze. Ze względu na uniwersalność takich gadżetów, można je wykorzystać w kampaniach adresowanych do bardzo różnych grup docelowych. Uzupełniać płyny muszą wszyscy niezależnie od wieku, płci i wykonywanego zawodu, dlatego butelki na wodę są doskonałą opcją.
Mobilność i zasięg
Butelki z nadrukiem można łatwo przenosić z miejsca na miejsce, co sprawia, że logotyp marki dociera do odbiorców w różnych sytuacjach - w pracy, szkole, na siłowni i podczas podróży. Im dłuższy jest czas użytkowania takich akcesoriów, tym więcej osób poznaje treść komunikatu marketingowego. Ciekawe wzornictwo butelek może ponadto skłonić użytkowników do udostępniania zdjęć takich akcesoriów w mediach społecznościowych, co sprzyja rozprzestrzenianiu się informacji promocyjnych online. Zamawiający ponosi jednorazowy wydatek związany z zakupem butelek z nadrukiem, a reklama rozprzestrzenia się organicznie wraz z naturalną aktywnością użytkowników. Kampania promocyjna swobodnie zwiększa swój zasięg każdego dnia.
Personalizacja i branding
Nie bez znaczenia jest oczywiście również design akcesoriów reklamowych. Aby kampania marketingowa osiągnęła sukces, trzeba zadbać o wybór gadżetów, które będą spójne z resztą identyfikacji wizualnej marki. Co niezwykle istotne, butelki z nadrukiem podlegają łatwej personalizacji. Można umieścić na ich powierzchni logo firmy, slogan reklamowy, informacje kontaktowe i inne grafiki. Treść komunikatów zależy od założeń kampanii, warto jednak zadbać o stworzenie ciekawych projektów, które będą skutecznie przyciągały wzrok odbiorców. Należy ponadto poświęcić chwilę na dopasowanie odpowiedniej kolorystyki akcesoriów. Atrakcyjne wzornictwo sprzyja budowaniu rozpoznawalności firmy. Można również w ten sposób wyróżnić swoje produkty na tle konkurencji.