Podstawowa forma komunikacji z klientem
W środowisku biznesowym panuje swobodny przepływ informacji. Zasługą jest nieograniczony dostęp do Internetu oraz danych kontaktowych niemal każdej firmy. W spotkaniach twarzą w twarz nie wypada jednak powiedzieć drugiej stronie, aby szukała danych kontaktowych w sieci. Jako profesjonalny przedsiębiorca musisz dysponować wizytówką, która będzie pierwszym źródłem kontaktu.
Czy niewielki format wizytówki stanowi jej wadę? Wręcz przeciwnie. Właściciele firm bardzo często decydują się na wizytówki, bo można je z łatwością przechowywać w kieszeni lub portfelu, gdzie nie zajmują wiele miejsca. Powszechną praktyką wśród ludzi biznesu jest korzystanie z wizytowników, które zapewniają błyskawiczny dostęp do danych kontaktowych kontrahenta. Nieco więcej kłopotu sprawia podjęcie decyzji o sposobie zadruku.
Wizytówki jedno - czy dwustronne?
Każdy przedsiębiorca, początkujący biznesmen czy właściciel firmy prędzej czy później staje przed wyborem: zamówić wizytówki jednostronne czy dwustronne? Nie da się jednoznacznie określić, która decyzja będzie bardziej rozsądna. Warto natomiast przyjrzeć się temu bliżej.
Podstawową różnicą jest ilość wolnego miejsca. Wizytówki dwustronne to więcej przestrzeni do zadruku. Ten wybór najlepiej sprawdzi się wśród przedstawicieli większych firm, którzy oprócz podstawowych danych kontaktowych chcą umieścić zakres działalności firmy. Dwustronna wizytówka pozwala na zawarcie wielu informacji, dlatego jeśli chcesz dodatkowo przekazać klientowi, czym się zajmujesz, to będzie dobry wybór.
Wizytówki jednostronne polecane są głównie osobom, które prowadzą prostą działalność. W przypadku usług z branży beauty, medycznej czy prawniczej, skromna, ale elegancka wizytówka będzie zawierać konkretny przekaz. Tego typu kartoniki zawierają kluczowy komunikat dla odbiorcy - cała reszta jest w tym przypadku zbędna.
Wizytówki a odruch bezwarunkowy
Nie sposób pominąć faktu, że każdy, kto trzyma w dłoniach wizytówkę, obróci ją na drugą stronę, by sprawdzić, co się tam znajduje. To taki niewytłumaczalny odruch, typowy i powszechny nie tylko wśród ludzi biznesu. Jakie to ma znaczenie dla finalnego sposobu zadruku? Tu chodzi bardziej o kwestie estetyczne i wizualne.
Puste białe pole na odwrocie wizytówki może wywołać mało pozytywne skojarzenia. Na myśl nasuwa się nadmierna oszczędność przedsiębiorcy, a także brak pomysłu na wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Jeśli chcesz temu zapobiec, po prostu umieść na odwrocie logo swojej firmy - będzie to klarowny przekaz dla odbiorcy.
Tanie wizytówki online
Trend na cyfrowy projekt wizytówek staje się coraz popularniejszy. Dziś każdy może samodzielnie przygotować projekt, który całkowicie odzwierciedla działalność i identyfikację wizualną firmy. W Voogo z łatwością zaprojektujesz wizytówki, korzystając z kreatora online oraz mnóstwa dostępnych szablonów.
Co nas wyróżnia? Wysoka jakość druku oraz błyskawiczna realizacja Twojego zamówienia. W Voogo drukujemy wizytówki 24h, dzięki czemu możesz mieć je u siebie już w kilka dni po zatwierdzeniu swojego projektu. Z nami nie musisz wybierać - w ofercie znajdują się dwustronne wizytówki w atrakcyjnej cenie za pakiet 100 sztuk. Nie masz pomysłu na to, jak zagospodarować tył wizytówki? Wypróbuj możliwości kreatora i sprawdź kilka kombinacji. To Cię nic nie kosztuje! Metodą prób i błędów samodzielnie stworzysz darmowy projekt, bazując na autorskich propozycjach.
W ofercie Voogo znajdują się nie tylko wizytówki, ale i ulotki reklamowe, plakaty czy firmowe kalendarze. To wiele opcji, aby wypromować swoją markę w lokalnym środowisku i zaistnieć w świadomości odbiorców. Wyróżnij się z tłumu widoczną ofertą!