Wersja mobilna     +   Dodaj wydarzenie    Dodaj aktualność    Dodaj galerię    Zgłoś temat    Dodaj ogłoszenie    Dodaj ofertę  
Przeczytaj:
Rozmiar tekstu:
AAA
KRAJ Artykuł sponsorowany
2018.11.01 13:32

Lojalność klientów podstawą sukcesu w e-commerce

Każdy, kto w jakimkolwiek stopniu orientuje się w tematyce e-commerce dobrze wie, że prawdziwe zyski czerpie się dzięki bazie lojalnych klientów. Budowanie konsumenckiej lojalności nie jest bynajmniej łatwym procesem. Istnieje jednak kilka sposobów i zasad, którymi można kierować się, by zwiększyć swoje szanse na odniesienie sukcesu w tym aspekcie.
Lojalność klientów podstawą sukcesu w e-commerce
Lojalność klientów podstawą sukcesu w e-commerce

Wysoki poziom obsługi klienta

Pamiętajmy, że dla klientów jednym z najważniejszych aspektów jest zdecydowanie bezpieczeństwo zakupów. Polacy co prawda nie mają już takich problemów z zaufaniem sklepom internetowym, co kilka lat temu, jednak w dalszym ciągu chcą mieć pewność, że w razie jakichkolwiek problemów z zamówieniem sklep nie zostawi ich samych.

Dlatego bardzo ważnym elementem budowania konsumenckiej lojalności jest oferowanie obsługi na wysokim poziomie. Niezawodnie odbierajmy telefony i poważnie traktujmy wszelkie skargi i wątpliwości klienta. Zawsze uważnie rozpatrujmy reklamacje i w razie potrzeby zaoferujmy zwrot pieniędzy lub wymianę produktu.

Jeżeli prowadzimy mały sklep, nie mamy wyrobionych takich procedur obsługi klienta, co duzi gracze na rynku, jednak możemy z nawiązką to nadrobić, prezentując "ludzkie" podejście do klienta. Właśnie obsługa klienta jest aspektem, dzięki któremu sklepy z mniejszym stażem i widocznością mogą zacząć budować solidną markę.

Atrakcyjne zniżki dla stałych klientów

Walcząc o stałych klientów, nie można zapomnieć o oferowaniu im specjalnych, bardzo atrakcyjnych ofert. Jest to bardzo ważne, ponieważ nawet klienci, który wcześniej już wielokrotnie robili u nas zakupy, mogą w pewnym momencie dać się skusić konkurencji. Możemy to zrobić za pomocą kuponów rabatowych.

Jeżeli klient jest na naszej liście mailingowej, mamy szansę wysłać mu spersonalizowane wiadomości dostosowane do jego zakupowych nawyków. Aby nasza wiadomość nie zginęła w gąszczu innych, warto przy tym postarać się, by już w samym jej tytule zawarty był rodzaj i wysokość zniżki. Jeżeli do tego jeszcze sama wiadomość będzie atrakcyjna graficznie, a sama oferta naprawdę korzystna, szanse na to, że klient skorzysta z propozycji będzie naprawdę duża.

Nie każda firma wykorzystuje tę możliwość, jednak możemy także zaoferować klientom zniżki za pośrednictwem SMS-ów. Klienci zazwyczaj częściej zaglądają do skrzynki SMS-owej niż mailowej i zazwyczaj jest ona o wiele mniej zapchana, stąd też istnieje w tym przypadku nawet większa szansa, że klient zdecyduje się przynajmniej spojrzeć na naszą wiadomość.

Nawiążmy dialog z klientem

Internetowa sprzedaż może pozornie wydawać się bezosobowa, jednak tak naprawdę istnieje sporo sposobów, by nawiązać relację z klientem. Pamiętajmy, że kontakt z klientem to nie tylko obsługa! To również stałe odpowiadanie na pytania, sugestie, a nawet krytykę przekazywaną nam za pośrednictwem maili i mediów społecznościowych. Uprzejmość i szczerość - połączenie tych dwóch cech sprawi, że klienci obdarzą nas prawdziwą sympatią i szacunkiem!

W przygotowaniu artykułu pomogła witryna terdeals.com/pl.

Red.
REKLAMA
Oceń:
0 głosów
Red. dodany
 
Odsłon: 5311
Dodaj zdjęcie

Waszym zdaniem (0)

Podaj login i hasło:
Login:
Hasło:
Skomentuj na forum:
Zarejestruj się
Jesteś już zarejestrowany na bilgorajska.pl? Zaloguj się
Imie lub nazwa:
Treść komentarza:
Przepisz niebieski tekst z obrazka wyżej:
Brak wpisów, Twój komentarz może byc pierwszy.
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczna art 14 i 15 (Podmiot, który świadczy usługi określone w art. 12-14, nie jest obowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych) wydawca portalu bilgorajska.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Przy komentarzu niezarejestrowanego użytkownika będzie widoczny jego ZAKODOWANY adres IP. Zaloguj/Zarejestruj się.
reklama
ogłoszenie
REKLAMA
REKLAMA

Najpopularniejsze

REKLAMA
REKLAMA
we wtorek, godzina 14:50 Biłgoraj
Biłgoraj w rocznicę sowieckiej agresji na Polskę
Dziś, 17 września 2024 roku, mija 85 lat od tragicznych wydarzeń, które na zawsze zmieniły oblicze Polski i narodu polskiego. W dniu, w którym Związek Sowiecki dokonał barbarzyńskiej agresji na naszą Ojczyznę, władze samorządowe i mieszkańcy Biłgoraja wspominają ofiary rosyjskich zbrodni, pamiętając o ich poświęceniu oraz niesłabnącej woli walki o wolność i suwerenność Polski.
dzisiaj, 08:21 Budziarze
Hipoterapia i integracja
w czwartek, godzina 08:28 Biłgoraj
Zderzenie osobówki z hulajnogą [AKTUALIZACJA]
10 września 2024 Obsza
Nowy sekretarz w gminie
Władze gminy Obsza rozstrzygnęły postępowanie konkursowe na stanowisko sekretarza. Jedną z kluczowych funkcji w urzędzie obejmie ponownie Grzegorz Wróbel.
w sobotę, godzina 14:57 Sól
Wielki festyn na pożegnanie lata [NOWE ZDJĘCIA]
w środę, godzina 10:36 Powiat
Wypadek w lesie. Nie żyje mężczyzna
13 września 2024 Frampol
Pamiętają o tragicznej historii Frampola [NOWE ZDJĘCIA]
Władze Frampola zaprosiły na obchody związane z 85. rocznicą bombardowania miasta. Wydarzenie odbyło się w piątek 13 września.
w sobotę, godzina 19:25 Biłgoraj
Kradł w biłgorajskich marketach
w sobotę, godzina 09:02 Biłgoraj
Strategiczna inwestycja drogowa w Biłgoraju czeka na finansowanie
 
telRedakcja telefon

533 188 100

alarmSkrzynka alarmowa

alert@bilgorajska.pl

emailRedakcja e-mail

redakcja@bilgorajska.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone bilgorajska.pl Projekt graficzny CePixel wykonanie eball hosting home.pl